Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
IS jako konkurenceschopnost daňových a účetních kanceláří
Nedbálková, Kristýna ; Janů, Ondřej (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vztahu marketingu a internetu jako konkurenceschopného prvku. Obsahuje návody, postupy a potřebné informace k utvoření optimálního řešení a tím ke zvýšení prosperity a reklamy firmy.
IS jako konkurenceschopnost daňových a účetních kanceláří
Nedbálková, Kristýna ; Janů, Ondřej (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vztahu marketingu a internetu jako konkurenceschopného prvku. Obsahuje návody, postupy a potřebné informace k utvoření optimálního řešení a tím ke zvýšení prosperity a reklamy firmy.
Propagační portál památek
Mladá, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Blinka, Roman (oponent)
Tématem práce je internetová propagace památek s pomocí funkčního webového portálu. Práce zkoumá vybrané možnosti využití internetového marketingu, realizace nového webu a jeho udržitelnost do dalších let. Zkoumá metodu benchmarkingu a aplikuje ji na konkrétních příkladech památkových databází ve světě. Z důvodu financování webu se práce zabývá projekty pro grantovou žádost. Cílem práce je navrhnout podmínky pro tvorbu a realizaci propagačního portálu památek.
Podnikatelský záměr v oblasti českého internetu včetně realizace
Zimák, Radek ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Tato práce je věnována konkrétnímu podnikatelskému záměru a možnostem propagace firmy na internetu. Teoretická část práce přináší přehled internetových obchodních modelů a dále shrnuje jednotlivé formy propagace, které lze v současnosti na internetu využívat. Popsány jsou výhody a nevýhody bannerové reklamy, kontextové reklamy, email marketingu, marketingu ve vyhledávačích (SEM), sociálních sítí a affiliate marketingu. V závěru teoretické části je uveden způsob, jakým lze měřit efektivitu jednotlivých forem propagace. Praktická část představuje vlastní podnikatelský záměr a jeho obchodní model. Následně jsou popsány konkrétní způsoby propagace, které byly v souvislosti s tímto podnikatelským záměrem realizovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.